Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 02-08-2004 10:33:05

Bas V.

Michael JacksonZoals reeds bekent, is er weer een nieuwe Intro-Quizz en komen intussen de eerste inzendingen bij ons binnen. Zo ook die van Bas V. Hij wist slechts bij fragment 3 Michael Jackson in te vullen. Tsja, dat is sowieso al erg weinig, maar aangezien er deze keer ook nog eens alleen zangeressen zijn gebruikt voor de quizz, blijft er uiteindelijk dus niet veel over. Wel vind ik het getuigen van moed om deze inzending te versturen. Of was de muis Bas te snel af? We spre- ken af dat in het Bas-geval, ook de tweede inzending geldig is. Voor deze keer.