Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 20-08-2004 13:06:12

DJensen

JensenColumnist Luuk Koelman schrijft wekelijks voor het blad Metro. Nu is Metro voor mij hét blad van de collums en ingezonden berichten, verder zweer ik bij Spits. Gisteren had hij weer een geweldige column, althans, een treffende tekst van Robert Jensen was feitelijk de column, en dat blijkt voldoende. Slechts de slotzin, cursief en tussen haakjes, door Luuk was voldoende om e.e.a. in breder perspectief te zetten.
Ik ben het helemaal met hem eens; Jensen ís niet leuk, maar zelfingenomen, en holt van de ene platte grap naar de andere, om maar vooral die vette lach op de radio te kunnen laten klinken. Helaas denken nog steeds veel luisteraars dat het dan ook wel leuk zal zijn. Sukkels.