Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 21-08-2004 12:37:17

Zo, zo....

Beste Erik...

Poessie"Een kat nemen en dan klagen over zijn nagels slaat nergens op. Je weet dat dat bij katten hoort. Neem ze dan niet. En gemanipuleerde katten zonder nagels? What?s next? Heb je er weleens bij stilgestaan wat voor psychische schade een kat daarvan zou hebben? Ik vraag me af hoe jij het zou vinden om zonder nagels of tanden door het leven te gaan. Waar IK voor wil pleiten is dat er beter gescreent wordt op wat voor mensen een kat in huis mogen hebben en in mijn ogen (ik fok ze) val jij dus absoluut af." Aldus Elfquest in een comment.

Zo, krijg ik daar even een veeg uit de pan!