Web-Log
04-10-2004 22:47:47
Gastlogger
Michiel gaat voor een weekje of 3 op vakantie en was op zoek naar een gastlogger voor zijn website. Die heeft hij nu gevonden in collega Jeroen van Inkel. Het zijn de eerste stappen voor Jeroen als weblogger. Ik ben benieuwd.Michiel, prettige vakantie en Jeroen, succes! Ik zag dat de link weblog al op je site staat, ik neem aan dat die straks, na die 3 weken, daadwerkelijk aktief word?