Web-Log
09-10-2004 18:00:30
Van Inkel valt tegen
Het komt niet erg uit de verf, het plan van Michiel om Jeroen van Inkel zijn weblog ter beschikking te stellen tijdens zijn vakantie. Dit, als een kans voor Jeroen om op die manier "contact te maken met de wereld die web-logging heet..." Jeroen laat echter maar weinig van zich horen; slechts 3 entries sinds het vertrek van Michiel op 5 oktober. De enige échte posting tot nu toe is een bewogen foto van zijn eigen bill-board langs de snelweg. Ach, hij zal wel andere dingen te doen hebben. Ik ga er niet verder op in....