Lifestyle
28-10-2004 19:51:37
Esyba houdt woord

Verrast was ik vandaag toen ik op mijn rekening 35,= retour zag staan van Esyba. Natuurlijk heb ik de afgelopen maand mijn ervaringen met dit afslankproduct met jullie gedeeld en was ik er niet tevreden over. Ik moet toegeven dat ze hun afspraak houden, en dus het geld voor de pillen (niet voor de verzendkosten) inderdaad terugbetalen. Waarschijnlijk luistert het wel nauw HOE je je geld terug vraagt. In ieder geval lukt het blijkbaar als je:
Esyba bedankt voor de terugbetaling. Iedereen succes met afslanken, mét of zonder Esyba.