Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Lifestyle 28-10-2004 19:51:37

Esyba houdt woord

Esyba betaalt terug !

Verrast was ik vandaag toen ik op mijn rekening € 35,= retour zag staan van Esyba. Natuurlijk heb ik de afgelopen maand mijn ervaringen met dit afslankproduct met jullie gedeeld en was ik er niet tevreden over. Ik moet toegeven dat ze hun afspraak houden, en dus het geld voor de pillen (niet voor de verzendkosten) inderdaad terugbetalen. Waarschijnlijk luistert het wel nauw HOE je je geld terug vraagt. In ieder geval lukt het blijkbaar als je:

:arrow: Binnen de gestelde 30 dagen na ontvangst een brief stuurt
:arrow: Kort beschrijft waarom je ontvreden bent
:arrow: De sticker van het potje op de brief plakt als bewijs
:arrow: De brief richt aan: Instituut Esyba, Postbus 3162, 4800 DD BREDA

Esyba bedankt voor de terugbetaling. Iedereen succes met afslanken, mét of zonder Esyba.