Web-Log
19-12-2004 17:43:09
Wie op visite
Het is ook altijd wat met die 'wie op visite' functionaliteit. Was het eers W.I.E. die aan hun eigen succes ten onderging nu is het W.I.P. dat al een paar dagen onze site supertraag maakt. Kortom ik heb dat gedeelte (tijdelijk) uitgezet. Mocht de site nu nog steeds traag zijn dan hoor ik het graag.