Web-Log
20-12-2004 19:47:18
Poll Tokkies


Het mag duidelijk zijn: het publiek van XOOX heeft het helemaal gehad met De Tokkies! Bijna de helft van de 89 stemmers vindt het maar een zielige vertoning. Daarnaast vindt zo'n 40% dat ze tegen zichzelf beschermd moeten worden en dat ze maar beter kunnen stoppen. Ik ben het helemaal met ons publiek eens! En ach: "Het is allemaal Kerst wat de klok slaat..." Iedereen weer bedankt voor het uitbrengen van je stem, en er is natuurlijk een nieuwe poll beschikbaar.