Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 20-12-2004 19:47:18

Poll Tokkies

Uitsalg poll: Wat vindt U van de Tokkies ??
Poll: Wat vindt U van de Tokkies ?

Poll image


Het mag duidelijk zijn: het publiek van XOOX heeft het helemaal gehad met De Tokkies! Bijna de helft van de 89 stemmers vindt het maar een zielige vertoning. Daarnaast vindt zo'n 40% dat ze tegen zichzelf beschermd moeten worden en dat ze maar beter kunnen stoppen. Ik ben het helemaal met ons publiek eens! En ach: "Het is allemaal Kerst wat de klok slaat..." Iedereen weer bedankt voor het uitbrengen van je stem, en er is natuurlijk een nieuwe poll beschikbaar.