Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 25-12-2004 18:45:14

Huishoudelijk bericht

In ons logo sneeuwt het al een aantal dagen, en dat is te zien!! De kleine laag sneeuw is in- tussen tot een aardige berg geworden het het verdwijnen van de afbeeldingen in ons logo is in volle gang. Als het zo nog een weekje doorsneeuwt, hebben we straks een totaal wit vlak in beeld. U vraagt zich af: waarom zetten de heren van XOOX.NL de sneeuwbui niet stop?? Dat doen we niet, want zoals de trouwe bezoeker van XOOX.NL weet, veranderen wij iedere zes maanden van logo en layout. Op 1 januari 2005 is dat dus ook weer het geval, en de sneeuw- bui moet je dan ook zien als opmaat naar de gedaanteverandering van XOOX.NL. Achter de schermen wordt hieraan momenteel hard gewerkt en wij beloven jullie dat onze site weer een lust voor het oog zal zijn vanaf 1 januari 2005. Het eerste jaar XOOX.NL zit er dan ook bijna op!!