Muziek
26-02-2005 21:01:23
Old Friends (2)



Dat was weer erg leuk, om een oude vriend, Gerrit, samen met vrouw en hun twee jongens te ontmoeten na ruim 15 jaar. Ik zat met Gait (zo noemden we Gerrit vroeger vaak) op de lagere school én op de padvinderij. We hebben mooie gemeenschappelijke herinneringen en die werden vandaag dan ook regelmatig opgehaald. De kinderen konden het goed met elkaar vinden en hebben zich niet hoeven te vervelen. Samen patat eten en 's middags een rondje lopen door onze wijk. Oude foto's die Gerrit had meegebracht kijken en later nog wat brood smeren zodat ze onderweg terug naar Almelo geen honger zouden krijgen. Rond 18:00 uur vanmiddag zijn ze weer vertokken. Binnenkort gaan wij eens bij ze kijken in het Almelose.
