Web-Log
06-03-2005 17:21:57
XOOX in Pink
Ik dacht even dat wij uit de gratie waren geraakt bij Tante Neel omdat we niet meer werden gelinkt vanaf haar site. Gelukkig wist René mij te vertel- len dat we zijn opgeroepen om een eigen icoontje te maken voor op haar site. De afmeting moet zo'n 100 x 100 pixels zijn en in de kleuren paars, roze of rood!! Nouja, na enig freubelwerk heb ik dit ervan weten te maken. Een beetje 'homo' is het wel, maar ach, mooi paars is niet lelijk, toch??