Web-Log
09-03-2005 21:12:41
Poll TV


Uit het merendeel van de stemmen blijkt dat de meesten voorlopig nog behoudend zijn en zich nog uitstekend weten te redden met hun huidige beeldbuis-televisie. Toch zegt al 17% te be- schikken over een plat beeldscherm, wat ik een behoorlijk percentage vind. Gelukkig zie ik dat een kleine meerderheid de wens uitspreekt voor een LCD Televisie, ook mijn wens. Dat plas- ma TV nog steeds populair blijft is mij een raadsel na alle publicaties over het inbranden van logo's en het monsterlijke stroomverbruik. Nee, ik koop na mijn beeldbuis vrijwel zeker een LCD TV! Iedereen weer bedankt en jouw stem wordt natuurlijk opnieuw zeer op prijs gesteld.