Web-Log 13-04-2005 09:34:44 Traaaaaaaag We zijn momenteel wel heeeeeel erg traag. Ik heb het aan mijn kant allemaal gecontroleerd, het moet haast wel bij de provider liggen. Ik ben dan ook druk aan het bellen.... Update: Daar hadden we dus last van.