Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 08-02-2004 13:53:28

ABC

AlfabetZij begon ermee, Hij volgde en daarna nog wat anderen. Ik dacht "laat ik ook eens wat proberen" en hier is ie dan, (een klein deel van) mijn favoriete nummers in een alfabet. De muzieksmaak wijkt wel een klein beetje af tov hen maar daarvoor is het dan ook een persoonlijke favorieten lijstje. Ik weet overigens niet of ik dit wel vaker wil doen......




  • Ain't nothing going on but the rent - Gwen Guthrie
  • Black is black - Los Bravos
  • comment te dire adieu - Jimmy Sommerville
  • (Don't fear) the reaper - Blue Oyster Cult
  • Everything counts - Depeche Mode
  • Fly like an eagle - Steve Miller Band
  • Godless - Dandy Warhols
  • Handle with care - Traveling Wilbury's
  • Il veliero - Chaplin Band
  • Jeopardy - Greg Kihn Band
  • Kristallnaach - Bap
  • Las palabras de amor - Queen
  • The Mask - Roger Glover
  • New frontier - Donald Fagen (Absolute all time favorite van dit moment, kan morgen weer een andere zijn)
  • On every street - Dire Straits
  • Paris latino - Bandolero
  • Quiet eyes - Golden Earring
  • Radio africa - Latin Quarter
  • Since yesterday - Strawberry Switchblade
  • Tequila sunrise - Eagles
  • Uncertain smile - The The
  • Voices in my head - Powerplay
  • Wishing you were here - Chicago
  • X?????
  • Yellow moon - The Neville Brothers
  • Zo mooi - Frank Boeijen Groep