Web-Log
11-06-2005 10:57:11
Spammers fuck off
Gadverdamme, vannacht meer dan 200 trackback spam reacties gehad op de weblog. Gelukkig heb ik rechtstreeks toegang tot de database en is het verwijderen van al die berichten een fluitje van een cent. Je moet er toch niet aan denken dat je die 1 voor 1 moet verwijderen. Maar toch, je wordt er niet goed van. Klote spammers.