Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 04-07-2005 16:39:08

Stylesheet switcher

Gelukkig, de stylesheet switcher (in de rechterkolom en dan een beetje naar beneden scrollen) werkt ook weer. Na de layout verandering van vorige week bleek deze nogal wat problemen te genereren.

Kijk ik naar de poll, dan zie ik dat op dit moment 23% van de stemmers liever een oudere layout zien. Die mensen kunnen dat nu weer kiezen, mochten er onverhoopt toch nog problemen zijn dan hoor ik die graag.

Update: ik heb het maar even uitgezet, verder van niemand klachten gehad maar vooral Erik en ik merkten nog wat vreemde dingen, ik kijk er nog een keer naar.