Muziek
15-02-2004 00:34:48
Idols II
Boris Titulaer vond ik erg goed, Irma van Pamelen schijnt ook erg goed geweest te zijn, ik heb haar alleen gemist ivm de log hieronder. Voor de rest heb ik niet zoveel talent gehoord in de uitzending van vanavond. De tweede workshop was helemaal bagger maar uit de 1e hebben we nog Marlies Schuitemaker en natuurlijk Ron Link, al eerder door mij als winnaar van dit seizoen getipt. Voorlopig houd ik het nog op Ron maar ik ben benieuwd hoe die 4 het er vanaf brengen in de laatste afleveringen, zij zullen er waarschijnlijk tot het laatst inblijven.
Overigens zag ik dat Ron onze site ook heeft gevonden! Zet hem op Ron, je kunt het

Overigens zag ik dat Ron onze site ook heeft gevonden! Zet hem op Ron, je kunt het
