Web-Log
15-10-2005 19:05:07
Uitslag poll


Toch nog 31% weet zich er geen raad mee en dat vind ik best veel. Opvallend is ook dat maarliefst 38 procent erop achteruit zou gaan door het nieuwe zorgstelsel. De politiek doet ons geloven dat we er eerder op vooruit zouden gaan dus we zullen wel zien wie hier gelijk gaat krijgen. Wat de politiek lijkt te vergeten is dat we het hier alleen nog maar heb-
ben over een basisverzekering. Als ik op dezelfe manier als nu verzekert wil blijven, zal ik mij moeten bijverzekeren. En dan is die 16 euro die ik er volgens een globale berekening erop vooruit zou gaan, misschien wel niet genoeg om mij voldoende bij te verzekeren. We wachten af. Ik geef iedereen nog maar eens deze tip. Dank voor het stemmen en laat weer je horen!