Web-Log
30-10-2005 14:08:26
Poll resultaat


Wat een duidelijke meerderheid van 70% die vindt dat deze groep een reeële dreiging vormt voor de Nederlandse samenleving. Ze zijn gevaarlijk en moeten volgens de meerderheid opgesloten worden. Slechts 13% denkt dat het allemaal opgeklopte toestanden zijn en denkt dat het mo- gelijk nog wel meevalt met de werkelijke dreiging. Misschien zijn ze wel overschat in de mate van georganiseerdheid maar dat kan juist ook een extra instabiele factor zijn die deze groep mensen gevaarlijk onvoorspelbaar maakt. Mensen, bedankt voor het uitbrengen van je stem.