Web-Log
01-12-2005 00:02:43
Poll

Ik kreeg door dat Sinterklaas niet echt bestaat...

Het is helder dat de meerderheid het geloof in de Sint opgeeft tussen het 7e en 10e jaar. Ik was zelf ook vrij lang een trouwe gelovige en heb gelukkig geen trauma overgehouden aan de ontmaskering.
Opvallend is de grote groep waarvoor deze informatie nieuw lijkt te zijn. We hebben hier dus
óf met een zéér jong publiek te maken, of we hebben (gelukkig) veel grapjassen op bezoek!! Iedereen bedankt voor het uitbrengen van je stem en er is natuurlijk alweer een nieuwe poll.