Web-Log
15-01-2006 11:23:25
Poll

De Lay-out van XOOX is:

Nou gelukkig, de meerderheid kan onze nieuwe lay-out waarderen. 20% vindt het dus maar niets of mist onze vorige lay-out. Wij waren zelf ook zeer blij met de nieuwe indeling en kleurstelling en we zijn dan ook erg blij dat we bijval krijgen. Iedereen weer bedankt voor het uitbrengen van je stem, en er is natuurlijk ook weer een nieuwe poll beschikbaar!