Web-Log
01-02-2006 00:02:10
Poll


Het is prachtig verdeeld: 33% kan niet wachten en/of gaat zeker kijken. Een andere 33% neemt zich voor af en toe iets te gaan zien van de Spelen en de laatste 34% kan het niets schelen of houdt sowieso niet van sport. Zelf hoor ik bij de groep die zeker gaat kijken en dan doel ik vooral op het schaatsen. Uiteindelijk zal ik mij waarschijnlijk ook plotseling voor sporten als skispringen, biatlon, kunstrijden op de schaats en langlaufen aantreffen voor de televisie. Het is gewoon een leuke sfeer die dagen met al die winterse sporten op tv. Iedereen weer bedankt voor het uitbrengen van je stem. En er is natuurlijk ook weer een nieuwe poll beschikbaar!