Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 01-04-2006 08:39:42

Poll

Uitslag Poll: Gebruik jij medicijnen?



Gelukkig hebben we te maken met een grote groep gezonde mensen, althans, mensen die geen medi- cijnen gebruiken. Dat er toch nog 30% medicatie ge- bruikt voor aandoeningen die niet zomaar verdwijnen of zelfs chronisch zijn verrast mij toch wel een beetje. De gebruikers van paracetamol / pijnstillers is 14%. Ik ga er daarbij vanuit dat het gaat om mensen die langdurig deze medicatie gebruiken, en dat is nog een behoorlijke groep. Iedereen bedankt! En in het kader van "Doe mij maar een Lange Frans... mét ijs graag!" staat de nieuwe poll alweer klaar!