Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 15-06-2006 20:39:41

Poll

Uitslag poll: Moet Nederland zich
bemoeien met de zaak Holloway?


Het is helder, we zijn precies verdeeld over deze vraag. We zullen zien wie gelijk krijgt. Voor- alsnog blijft de verdwijning onopgelost. Dat geldt ook voor de twee Belgische meisjes Nathalie en Stacy. Zij zijn intussen zo'n 6 dagen verdwenen wat volgens mij een slecht voorteken is. De berichten en de beelden van de afgelopen dagen roepen bij mij veel vragen op. Zeker over het gezin waaruit deze twee meisjes afkomstig zijn. Laten we hopen op een goede ontknoping, al zegt mijn gevoel dat het niet goed is. Wat denk jij hierover? Laat je stem achter bij onze poll.