Web-Log
30-06-2006 12:59:19
Herinnert u zich deze nog...?

We zijn begonnen met logo 1 die heeft van 01-01-2004 - 01-07-2004 op XOOX gestaan. Sinds- dien volgde ieder half jaar een nieuw logo met een nieuwe lay-out. Vandaag is het de laatste dag in de huidige lay-out. Vanaf 01-07-2006 springt XOOX over op de nieuwe vormgeving met een aantal veranderingen in kleuren, items en kolommen. Vanaf morgen kun je in de poll laten weten wat je van de veranderingen vindt. Nog een paar uurtjes wachten dus...