Muziek
02-07-2006 23:36:08
Zomerhit 2006
Een lekkere commerciële deun (als je tenminste van deze muziekstyle houdt), een onbegrijpbare tekst (het schijnt zweeds te zijn) en het blijft de hele dag in je kop hangen. Dat lijkt een beetje op de zomerhit van 2004; Dragostea Din Tei van O-Zone. Daarom denk ik dat Basshunter met Boten Anna de zomerhit van 2006 gaat scoren. Wat denk jij?Ook kun je de videoclip hier bekijken maar DOE HET NIET, je ziet dan nl ook wat er precies gezongen wordt en kom je er ook achter wat voor nerd die Basshunter eigenlijk is. (gevonden dankzij de weblog van Didimon van Atcbox)
Nu nog afwachten of ze hem in Hilversum willen oppakken...