Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 16-09-2006 09:22:18

Poll

Uitslag poll:
De nieuwe indeling van Ned 1 2 & 3:


Hoe langer de poll liep, des te meer er positief werd gestemd. Aanvankelijk scoorde een afwachtende houding hoog, maar nu is er zelfs 41% die het wel ziet zitten of zelfs denkt dat het een succes wordt. Slechts 10% denkt dat het doel niet gehaald zal worden en er alleen maar verlies zal zijn van kijkcijfers. Bijna de helft van de stemmers weet het nog niet of vindt het nogal verwarrend, al die programma's op andere netten. Iedereen weer bedankt voor je stem, en er is natuurlijk weer een nieuwe poll beschikbaar met een mogelijk wat intieme vraag. Laat van je horen!