Web-Log
14-10-2006 22:15:31
Waarheen, waarvoor...
We begonnen de maand oktober al goed qua kijkcijfers, maar nu begin ik toch wat angstig te worden. In de gele kolom zie je de unieke bezoekers per dag. Waar gaat dat heen? Dan toch maar even de referrers checken of we ergens speciaal gelinkt staan, wat zoveel extra verkeer genereert. Leuk is het natuurlijk wel, dat we zo goed gevonden worden!

