Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 24-11-2006 20:37:20

Brandbaar

Rituele boekverbrandingIk luister eerlijk gezegd amper naar 3FM en al zeker niet in de ochtend. Ware het niet dat ik vanmorgen toch wat meekreeg van de uitzending van Giel. Live hoorde ik dat de fik in een eerste exemplaar van het boek van GeenStijl, 2006 ZUIGT ging. Een soort rituele boekverbranding dus. Op de radio hoorde ik Giel wel roepen dat het "niet goed gaat hier..." maar dat de fik er zo hevig in zat, had ik niet verwacht. Blijkbaar brand je die hele studio (waar René en ik ooit al eens op bezoek waren) zomaar af....