Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Fun 29-11-2006 09:58:07

Gereetschap Gereedschap

Wat zou ik hier graag een onderschrift bij horen!!
Ze worden allemaal onder de afbeelding geplaatst, dus... shoot!

Klik voor groter

"Heeft u iets om het gat dicht te stoppen?" (Martijn)
"Mmmmm, jammer.... géén tanga, maar wel veel haar !!" (Erik)
"Kopje koffie met poppers meneer de loodgieter..?" (Maaika)
"Dus u heeft geen idee waar die Engelse sleutel gebleven is?" (Roel)
"Volgens mij zit 'ie verstopt..." (Edwin)