Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 15-12-2006 13:23:41

Poll

Uitslag poll:

Het is alweer december, tijd voor...


Nou zeg! Méér dan de helft ziet een winterslaap wel zitten of denkt dat er een depressie aan- komt. Ik word er niet bepaald vrolijk van geloof ik. Blijkbaar gaat er niemand van onze bezoe- kers in december op wintersport en ziet een kwart de gezelligheid toch nog wel zitten. Ik in- terpreteer de zonvakantie maar even als "lichttherapie" om een eventuele depressie, danwel winterslaap voor te blijven. Persoonlijk hoop ik op lekkere barre dagen waarin het verkeer in ons land weer eens plat ligt en dat er sneeuw en ijzel waarschuwingen zijn. Maar ik geef toe, daarop is meer kans in janurai en februari. En goede voornemens...? Dit jaar maar even niet.