Web-Log
01-01-2007 01:20:20
Poll

Wenskaarten rond de feestdagen...
Nou, ik was even bang dat er een duidelijke meer- derheid zou ontstaan die dit als een verplicht num- mer beschouwd. Toch is er wél een meerderheid die zich ergert of er gewoonweg niets aan doet. Maar de groep mensen die toch altijd weer blij is om een kaart te sturen en te ontvangen heeft redelijk stand gehouden. Persoonlijk vind ik het best oké om kaarten te sturen (we hadden dit jaar een hele leuke gemaakt) maar je moet niet overdrijven. Het is geen race om de meeste kaarten die je dan krijgt van allerlei oppervlakkige kennissen of de plaatselijke pizzaria danwel chinees. Gelukkig zie ik bij ons aan de muur steeds meer zelfgemaakte kaarten; mensen ma- ken er iets persoonlijks van en dat vind ik leuk. Iedereen weer bedankt, op naar de nieuwe poll.