Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 14-01-2007 20:40:42

Poll

Uitslag Poll:

Zo... en dan nu de kilo's er weer af



Net iets over de helft van de stemmers wil toch zeker afvallen. Daarvan is het grootste deel wel erg ambitieus door méér dan 10 kilo kwijt te willen. Een hele poos ging het gelijk op tussen de mensen degenen die zich prima voelen en niet aan de lijn hoeven te doen. Blijkbaar waren de laatste stemmers wat aan de zware kant, waardor de hele boel weer is gaan hellen. 16% zegt dat het wel beter zou zijn, maar berust in de situatie. Ook nog eens 13% is te licht. Zelf hoor ik tot de groep dioe zo'n 10 kilo kwijt zou willen waarvan ik er in de eerste twee weken van 2007 reeds 3 kwijt ben! Zonder een dieet; gewoon niet tussendoor snoepen, geen kaas te snacken, geen chocolade, geen alcohol, geen koolzuurhoudende drank maar sapjes met weinig suiker, en na 19:00 uur alleen nog maar drinken. Minder koffie op een dag, maar thee (zonder suiker) drinken helpt ook. Zo lukt het vol te houden. Iedereen bedankt voor het uitbrengen van je stem!