Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Fun 10-02-2007 23:50:35

An Die Arbeit

A.s. woensdag moet ik weer voor mijn baas aan het werk nadat ik 2 weken hard aan het werk ben geweest in mijn nieuwe huis. Ik heb voor woensdag alvast een werkschema opgesteld:

Werkschema