Fun
10-02-2007 23:50:35
An Die Arbeit
A.s. woensdag moet ik weer voor mijn baas aan het werk nadat ik 2 weken hard aan het werk ben geweest in mijn nieuwe huis. Ik heb voor woensdag alvast een werkschema opgesteld:


De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.
