Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 01-03-2007 19:36:15

Poll

Uitslag Poll: Het Kabinet Bakenende 4


Het is duidelijk dat het vertrouwenniet bepaald groot te noemen is voor ons nieuwe kabinet. Eénderde vindt het wel goed zo, terwijl nog eens 1/3 twijfelt en een meederheid zegt dat het wellicht de mist in zal gaan. Ik moet zelf ook eerlijk bekennen dat mijn aanvankelijke positieve houding nu toch ook wat aarzeling en scheurtjes heeft gekregen. Was ik bij de start van deze poll nog optimistisch, nu zou ik "ik moet het nog zien" hebben gestemd. We zullen het dan ook wel zien. Iedereen weer bedankt voor het stemmen. De nieuwe poll is spoedig weer online.