Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 01-04-2007 20:32:48

Poll


Uitslag Poll:

Whitney gaat voor een come-back...


Ja, wat zal ik zeggen; ik had het al een beetje verwacht, dat de reacties niet onverdeeld positief zouden zijn. Slechts een kwart zegt: "You go girl..!!! " en een schamele 9% denkt dat het nog succesvol kan zijn ook. Een groepje ziet het wel zitten, maar dan toch zeker NA een make-over. Begrijpelijk. Het grootste deel ziet het niet zitten of denkt meer aan een rariteitenkabinet, naast Michael Jackson. Een soort van: "Houston's & Jackson's Complicated-Life" Iedereen weer bedankt voor het uitbrengen van je stem. Een nieuwe poll komt eraan, dus laat van je horen...