Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 15-04-2007 18:13:29

Poll

Uitslag poll:
Gratis dagbladen. Ik lees...


Wat meteen wordt bevestigt is dat De Pers achter blijft bij de andere twee bladen. Onlangs publiceerde De Pers een paginagroot artikel over hoe het met ze gaat. Dat was een zeer optimistisch artikel met sterk groeiende oplagecijfers. Misschien omdat De Pers hun krantje ook huis aan huis gaat verspreiden, zal het tot succes kunnen leiden. Ik zie steeds lege bakken van Metro en Spits terwijl er altijd nog kranten van De Pers over zijn. Metro lijkt licht favoriet te zijn. Mogelijk ben ik net zoals velen; ik lees zowel Spits als Metro. Metro heeft enkele pagina's die ik graag lees, maar Spits vind ik qua vormgeving het lekkerst om te lezen. Iede- reen weer bedankt voor het uitbrengen van je stem. De nieuwe poll staat vandaag nog online!