Web-Log
01-05-2007 22:17:32
Poll

Ik haal mijn (week)boodschappen bij...

Tot mijn grote verrassing heeft AH het maar nét we- ten te winnen van C1000. Ik wist niet dat die laatste supermarkt zó populair was. De Jumbo lijkt duidelijk de winkel in opkomst en de 2 Duitse winkels heb- ben een eigen groep vaste kopers, die samen met 20% vertegenwoordigd zijn. Iets anders dat mij opvalt is het gebrek aan populariteit van de EDAH. Volgens mij wel terecht, maar het wordt hier pijnlijk bevestigt. Ook blijft Super de Boer wat achter net als de Plus. Toch gaat er 10% naar andere supermark- ten dan in dit rijtje staan genoemd. Graag hoor ik nog eens wat namen. Bedankt voor het uitbrengen van je stem en laat svp weer van je horen!