Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 15-07-2007 21:09:37

Poll

Uitslag Poll:
De iPhone

Zéér wisselende reakties dus, op de komst van de iPhone. Slechts 5% heeft deze gadget al en 24% wil er zeker nog eentje scoren. Een andere derde deel van de stemmers ziet er niets in en 20% wacht nog even af. Persoonlijk hoor ik thuis in de groep die nog even afwacht en die ook al wat tegenvallende berichten heeft gehoord. Ik houd het voorlopig nog even bij mijn Motorola Razr die ik misschien begin 2008 tegen een Krazr inruil. Iedereen weer bedankt voor je stem!