Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 23-07-2007 11:18:21

Manipulatie ?

Op de een of andere manier krijg ik de indruk dat de stemming in onze poll in het voordeel van Bassie gemanipuleerd wordt. Telkens ben ik weer verrast dat er weer stemmen bijkomen die roepen om het verwijderen van de Bassie-be- richten en om te stoppen met verdere Bassie-items te plaatsen. Tot nu toe is het overgrote deel van mening dat we er gewoon mee kunnen doorgaan, maar toch. Aanstaande vrijdag is de laatste dag van deze poll, dan maken we de balans op. En laten we eerlijk zijn; mochten de meeste stemmen aangeven dat we ermee moeten stoppen, dan luisteren we naar onze stemmers. En voor het geval de stemming inderdaad door enkelen ge- manipuleerd wordt; prima, je hebt nog tot vrijdag! Ik ben benieuwd.