Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Lifestyle 13-09-2007 10:18:52

Ballen in mijn buik ...

Dat ik daar nou niet op ben gekomen ?!? Je eigen "doe-het-zelf" maagballon !! De Slimball.

Slimball

De firma Biolight kennen we al langer. Tot nu toe bleken de afslankproducten niet bepaald uit te blinken in werkzaamheid en leverde het doorgaans teleurstellingen op. Overigens wordt het postbusnummer ook gebruikt voor producten als Esyba en PhytoLyne Express. Of de plant- aardige maagballonnen ook daadwerkelijk zorgen voor verminderde eetlust en gewichtsverlies kan ik niet met zekerheid zeggen, het lijkt in elk geval weer typisch zo'n product dat velen als redmiddel zullen zien in de strijd tegen overtollige kilo's. Ik ben benieuwd naar ervaringen met dit product. Dus heb je ervaring met deze biologisch afbreekbare ballen in je buik? Reageer!

Meer ervaringen mbt de slimball vind je hier...