Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 15-09-2007 15:45:43

Jaloers


Deze week sprak ik 2 mensen die naar het concert gingen van The Police afgelopen donder- dag en vrijdag in de ArenA. Eén van die twee is mijn zus, die vandaag haar verjaardag vierde en ook nog eens lovend was over het concert. Al eerder las ik in de krant dat het optreden op donderdag prima was en blijkbaar ook dat van vrijdag mocht er zijn. Helaas was ik er niet bij, maar ik mocht nog wel haar ticket hebben. Toch best prijzig; €85,00 voor een plek op het veld.