Web-Log
15-10-2007 20:59:09
Poll

Voor mijn gemoedsrust neig ik te geloven in...

Wat een nuchterheid! Het merendeel van onze be- zoekers gelooft niet zo in alternatieve middelen om je te helpen rust te vinden in dit aardse leven. Uitein- delijk blijken de horoscopen en tarot nog het meest geraadpleegd te worden en is ook meditatie redelijk vertegenwoordigd. Pendelen en handlijnen lezen doen nog nét mee, en dan wordt het al snel minder. Persoonlijk geloof ik dat je uit al deze zaken kracht kunt halen. En ik heb zelfs redenen om te geloven in hekserij. Dat er veel meer aan krachten zijn tussen hemel en aarde geloof ik ook, dus ik zal niet gauw iets raar vinden. Iedereen natuurlijk weer bedankt!