Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 05-11-2007 20:15:46

Poll

Uitslag Poll:
Werkt Windows Vista nou écht zo slecht?


Het merendeel kan hierover nog niet oordelen want daar draait nog geen Vista op de datama- chine. Maar de rest is dus behoorlijk verdeeld. De helft vindt het een prima besturingsprogram- ma en ervaart geen problemen, terwijl de andere helft zich lijkt te irriteren aan de problemen en fouten die het programma geeft. Een klein deel van de stemmers kan het accepteren of ziet de oorzaak van de problemen in een machine die niet voldoet een de juiste systeemeisen. Ik denk zelf trouwens dat je ook niet veel problemen met Vista zal ervaren als je een nieuwe PC koopt met het systeem erop. Voorlopig blijf ik nog een XP - aanhanger, met een Vista look!