Web-Log
01-12-2007 08:32:33
Dienstmededeling
Het mag zijn opgevallen dat de aktiviteiten op XOOX.NL de laatste weken wat minder zijn dan normaal. Dat zal nog zeker een weekje zo blijven gezien allerlei verwikkelingen die zich "behind the sce- nes" afspelen. Geen nood, want als er weer sprake is van een nieuwe internetverbinding bij Erik en als René ook weer in wat rustiger vaarwater is gekomen, gaan we er weer volop tegenaan. Ook wordt er alweer hard gewerkt aan een nieuwe layout voor de site die vanaf 1 januari 2008 in beeld zal verschijnen. Uiteindelijk zijn we allemaal maar gewoon mensen en je aandacht en energie kun je nu eenmaal maar één keer uitgeven!