Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 06-01-2008 09:00:31

Daar issie !

Nieuwe layout fragmentEn daar issie dan! De nieuwe layout! Met enkele dagen vertraging omdat de aan- passingen die we hebben gedaan nét iets meer tijd kostten dan we hadden ver- wacht. Maar zeg nou zelf; hij mag er weer wezen. Tot 03:15 uur zijn René en ik er weer mee bezig geweest en voor zover we het nu kunnen beoordelen, werkt alles zoals het hoort. De breedte van de site is aangepast en ook is het navigatiemenu van helemaal boven, naar een balk onder de logo-banner verplaatst. We hopen dat iedereen geniet van deze nieuwe looks. Of geef je reaktie bij de bemoeials!