Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 07-03-2008 20:18:10

Na-Abelen

Herinnert U zich déze nog... nog... nog... nog...??

Natuurlijk ken je de single nog wel van Abel met het fantastische nummer zónder refrein: Onderweg. Vandaag heb ik weer even genoten van de clip op YouTube en ontdekte ik meteen een Abel-imitatie van dit nummer. Een erg leuke clip die toch wel een beetje de draak steekt met het origineel. Let even op de pianosolo op gitaar en de rookworst aan het eind! Klik op de afbeelding voor de clip. Have fun!

Klik voor de clipKlik voor de clip