Kiss - "I was made for loving you"

Dat is natuurlijk een hele goeie plaat! Altijd weer fijne muziek om naar te luisteren en in het verleden ook weer altijd een prettige plaat om te draaien op de radio. Een poosje geleden ging het in
DWDD erover dat het erg belangrijk is dat een gitaar-rif wereldberoemd wordt. Nu is de gitaarrif in dit nummer natuurlijk ook super. Het lekkerste stuk in voor mij als de drums aflopen en er een lekkere gitaarsolo komt. Tijdens dat stuk hoor je steeds een zwiepend geluid (tsjhookkk) alsof er met een zweep wordt geslagen. Mij is ooit verteld dat dit effect is bereikt door met een halve kokosnoot (zo'n harde harige) langs een plank hout te slaan. Dat zou dus het geluid maken dat je tijdens dit nummer hoort. Of het waar is of niet - en ik geloof er in - ik moet dus altijd tijdens dit nummer aan een kokosnoot denken!