Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 29-08-2008 22:51:35

Poll

Uitslag Poll:
Tijdens de zomer eet ik ... een ijsje


Een beetje gematigd antwoord; het merendeel eet dus af en toe tot wekelijks een ijsje. Gelukkig is er toch nog een be- hoorlijke groep die zich dagelijks een ijsje laat smaken. De harde kern vergrijpt zich er echter meerdere malen per dag
aan en likt dus heel wat af tijdens de zomer. In basis ben ik ook zo'n genieter maar ik moet erkennen dat het nu eenmaal niet goed is als je boven de 40 komt. De kilo's teveel gaan er steeds lastiger af, dus kun je ze maar beter voor blijven. Goede strategie: kies wat vaker voor een lekker fris waterijsje in plaats van een bevroren pakje boter met chocolade. Dan kom ik toch ook wel aan dagelijks tijdens de vakantie, en meerdere keren per week in de rest van de tijd. IJs is gewoon lekker, mij mag je er voor wakker maken! Iedereen weer bedankt voor je stem en er is intussen een nieuwe poll beschikbaar.