Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 16-11-2008 17:46:12

Dé Sint DVD !!

Jahoor!! Hij is weer uit de kast gehaald: mijn favoriete Jochem van Gelder Sinterklaas DVD !


Ieder jaar draait deze DVD weer wekenlang op volle toeren, soms nog tot ver nadat de Sint weer ons land verlaten heeft. Ik vind het dan ook de leukste liedjes en filmpjes over Sinterklaas op deze "Wild Geraas" DVD. Het leukste liedje is toch wel "De échte Sint" waarvan ik zó'n grote fan ben dat ik alweer twee jaar geleden dat ik samen met mijn zoon (toen twee jaar oud) een clip heb opgenomen. Kijk hier maar eens, en oordeel zelf! Volgende week gaan we met z'n allen kijken naar de intocht in Spikecity!